close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 休閒嗜好 - 發問中 
Find Unique T-shirts

Explore the most popular t-shirts on Cafepress. Discover great designs celebrating anything you can think of.
From our sponsors
關於 AZONE 娃
Jul 9th 2014, 04:18

我是剛要開始接觸AZONE 娃 的新手,想請教一些接觸很久的前輩們。

最近想入手我的第一隻AZONE,所以在官方找了很久才找到一隻很喜歡的。
只是當我去請人代購時,對方說,商品已經標示「予約受付終了」,賣完了。

我用google翻譯一下,裡面有一句:数に限りがございますので

應該是,數量有限的意思吧。

問題一:請問一下,這類的娃賣完了之後,還有可能再版嗎?還是賣完就賣完了,以後都不會再有了?

問題二:如果有再版的話,大概要多久以後才會上架,讓人訂購?

問題三:我聽說,有時候再版後的衣服會換,是真的嗎?

這是我看中的娃:
http://www.azone-int.jp/azonet/detail.jsp?itemcode=4580116045721

初次買問題很多,實在很不好意思,謝謝。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhh3ol6f0uz1n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()