close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Windows 板
[問題] ie9另存新檔沒有樹狀目錄結構可挑?
Jul 9th 2013, 23:47, by supersd

作者supersd (阿拳)

看板Windows

標題[問題] ie9另存新檔沒有樹狀目錄結構可挑?

時間Tue Jul 9 23:47:11 2013

我使用win7專業板,在使用ie9下載檔案,下方會問我執行、存檔、另存新檔? 我都會選另存新檔,然後會開一個小視窗讓我選擇存在哪裡,我這裡的畫面跟之前灌的 win7都不一樣了???強制只能存在"下載"的檔案夾,沒有上一層可選,左邊也沒有 任何樹狀結構的檔案夾讓我選,變成如下的畫面: http://ppt.cc/pIif 左上角那個"管理組合"裡面所有選項也都不能讓我跳到別的檔案夾或是開啟樹狀結構 的檔案夾(至少讓我選"我的電腦",再讓我選那一槽的硬碟呀...) 我去ie9的工具-->檢視下載-->左下方"選項"--->選擇預設下載位置-->瀏覽-->也是一樣 的畫面.... 我就是被強制一定要下載到"下載"資料夾(DOWNLOAD),才能再copy出來 以前明明不是這樣呀.... 請問該怎麼改??? 還有我明明角色是有管理者權限,但是安裝或開啟程式有時還是會問我:這程式需要 管理者權限......... 能不能讓她別問了??? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 182.234.147.240

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhh3ol6f0uz1n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()